Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z paragonem lub wystawioną przez klienta notą faktury zakupu jeśli sprzedaż była na fakturę.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Biolive Innovation.pl
ul. B. Dobrzańskiego 3
20-262 Lublin
NIP 946 265 65 67
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Biolive Innovation.pl
ul. B. Dobrzańskiego 3
20-262 Lublin
NIP 946 265 65 67
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem dołącz także paragon lub notę faktury. Brak dostarczenia paragonu lub noty faktury uniemożliwia dokończenie procesu zwrotu/reklamacji.